söndag 8 november 2009

Gråta

Ikväll har jag gråtit och gråtit och gråtit. Det har varit en sån kväll helt enkelt, när rädslan för att bli lämnad svämmade över. Jag var disträ, förstörde ett gäng makaroner och gjorde fel med andra vändan. Sambon gillar inte den stuvade varianten, men det gör jag. Vi brukar göra så att han tar sin halva och sen stuvar jag resten men nu hällde jag på mjölk och grädde utan att tänka efter. En sur sambosuck, och sen var det kört. Sambon har varit söt och fin och snäll hela kvällen, men det tär tror jag. Jag vill verkligen inte vara sån här. Det är inte alltid jag är sån här heller, det kommer i perioder. Jag har mediciner, men de hjälper inte alltid. Kanske behöver jag andra mediciner. Jag känner mig som en sån börda - vilket såklart inte hjälper mitt mående... Jaja. Man blir trött av att gråta och nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar