söndag 22 november 2009

Tryck

Det ligger ett tryck över min bröstkort som är tungt att bära. Det matchas av ett tryck i mitt huvud som om jag inte aktar mig börjar skicka tankar om att jag bör ta livet av mig. Jag kommer inte att göra det såklart, men det är jä'ligt jobbigt att gå runt med tvångstankar om att man bör döda sig själv. Tvångskänslor om att jag blir strypt har jag också. Önskar att det var dax att träffa min psykolog snart. Önskar att jag hade fungerande mediciner...

Dessutom har jag en massa saker jag behöver göra, men som jag inte klarar av. Städa, jobba, plugga, betala räkningar, hänga gardiner... Tanken var också att det skulle bli spelkväll ikväll, men det fixar jag inte. Har varit mycket social på sistone och nu finns det inte plats med mer. Överstimulerad tror jag. Blir en kopp te istället för spel med vännen ifråga. Systern min kommer över ikväll också. Hoppas att det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar